Будь ласка, переверніть
пристрій вертикально
Банк Восток запустив чат-бота в Viber та Telegram
28.08.2019

Починаючи з 28 серпня клієнти Банку Восток можуть зв’язуватись з банком в Viber і Telegram. 
Підтримка клієнтів в чат-боті здійснюється цілодобово та передбачає як самостійну взаємодію з банком, так і спілкування зі службою підтримки.

Чат-бот допоможе
 
- вирішити питання онлайн за допомогою служби підтримки; 
- переказати гроші на інші картки Банку Восток;
- поповнити мобільний;
- дізнатися поточний баланс та історію операцій;
- змінити налаштування картки;
- знайти найближче відділення або банкомат. 

Як почати роботу з чат-ботом

Telegram: перейдіть за посиланням https://t.me/BankVostokBot  або знайдіть чат-бот самостійно у пошуковику месенджера за назвою «Банк Восток».

Viber: перейдіть за посиланням viber://pa?chatURI=bankvostokaccount  або знайдіть закріплене посилання у спільноті Банку Восток у Viber.

Ви також можете знайти посилання на чат-боти у нижньому лівому куті сайту та одразу перейти до роботи в обраному месенджері. 

«Наша задача – пропонувати зручні та технологічні рішення клієнтам Банку Восток, завжди бути поруч і на зв’язку. Важливо, щоб у клієнта був вибір каналів комунікації з банком,  можливість отримати швидку відповідь у зручному каналі зв’язку.  Саме тому ми впровадили цілодобову підтримку там, де наші клієнти звикли отримувати будь-яку інформацію – в найпопулярніших в Україні месенджерах», - прокоментував Олег Андреєв, начальник Департаменту інформаційних технологій Банку Восток. 

×
Ми використовуємо файли cookie. Натискаючи «Ок», Ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності, а також на розміщення або використання всіх файлів cookie