Будь ласка, переверніть
пристрій вертикально
Банк Восток обслуговує людей з обмеженими можливостями та особливими потребами
18.06.2021

Ми щоденно працюємо над покращенням своїх сервісів та розширенням своїх можливостей для того, щоб максимально швидко та зручно забезпечувати будь-які фінансові потреби наших клієнтів.

Банк Восток підписав публічний договір із Всеукраїнською громадською організацією інвалідів «Українське товариство глухих» (ВГОІ «УТОГ») про надання доступу до сервісу відеозвʼязку з перекладачами жестової мови «СЕРВІС УТОГ», що забезпечить у кожному відділенні Банку Восток можливість спілкування з одержувачами пенсії, грошової допомоги, а саме з особами з інвалідністю слуху, із залученням перекладачів жестової мови за допомогою смартфона чи планшету.

Процедура комунікації:

  • співробітники Банку Восток з планшета або смартфона здійснюватимуть через Viber або Whats App відеодзвінок перекладачеві жестової мови;
  • далі співробітник банку направлятиме екран гаджета на клієнта з інвалідністю слуху. Таким чином, перекладач розмовлятиме з клієнтом і озвучуватиме в голос співробітнику банку потреби клієнта.

Сервіс УТОГ допомагає різним організаціям подолати комунікативні бар’єри з особливими клієнтами та дозволяє жити повноцінним життям кожному, хто спілкується жестовою мовою. Він забезпечує цілодобову організацію повного супроводу особи з інвалідністю зі слуху до всіх послуг, які необхідні для повної життєдіяльності людини, в тому числі і до вирішення банківських потреб.

Наші співробітники пройшли спеціальне навчання і готові приймати клієнтів з особливими потребами у відділеннях Банку Восток.

×
Ми використовуємо файли cookie. Натискаючи «Ок», Ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності, а також на розміщення або використання всіх файлів cookie