Будь ласка, переверніть
телефон вертикально
Чат-бот Банку Восток допоможе при спірних транзакціях з платіжними картками
29.07.2020

З 27 липня 2020 року всі клієнти Банку Восток можуть повідомити про спірні операції з їх платіжними картками та отримати своєчасну допомогу, не відвідуючи відділення банку. Тепер для цього достатньо скористуватись чат-ботом у Viber або Telegram, попередньо встановивши мобільний додаток банку.

Чат-бот допоможе:

  • якщо під час зняття готівки у будь-якому банкоматі Ви не отримали кошти, або отримали їх не в повному обсязі, але списання пройшло;
  • якщо пройшла несанкціонована транзакція, тобто списання, яке Ви не погоджували. В цьому випадку обов‘язково заблокуйте картку в онлайн-банку та зверніться до правоохоронних органів за талоном-повідомленням або за витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Також звертаємо увагу, що залишити звернення Ви можете дистанційно, перейшовши за посиланням та дотримуючись підказок сайту: https://ticket.cyberpolice.gov.ua/;
  • якщо Ви намагалися розрахуватися карткою, але оплата не пройшла, після чого Ви розрахувалися готівкою, іншою карткою або провели повторну оплату, і пізніше виявили, що розрахувалися двічі;
  • якщо Ви повернули товар до торгової точки, Вам видали чек-повернення, але після 14 днів повернення грошей на картку так і не відбулось;
  • якщо сума операції була збільшена в момент сплати;
  • якщо Ви оплатили товар або послугу, яку Вам не надали;
  • якщо при переказі грошей в онлайн-банку Ви зробили помилку в номері картки отримувача.

Щоб почати користуватись мобільним додатком:

Зареєструйтесь за посиланням https://my.bankvostok.com.ua/ua або завантажте додаток на Ваш смартфон:

  • для Android
  • для iOS  

Банк Восток постійно намагається вдосконалювати та розширювати спектр своїх послуг. Більшість операцій наразі надаються банком дистанційно для більшої зручності та комфорту наших клієнтів.