Будь ласка, переверніть
пристрій вертикально
Зміни в Правилах надання банківських продуктів фізичним особам
30.12.2020

З 31 січня 2021 р. в Правила надання банківських послуг буде внесено наступні зміни:

  • додано інформацію щодо банківського продукту «Банк Власний Рахунок»;
  • змінено строки повернення коштів за спірними транзакціями, а саме: до врегулювання спірної транзакції, сума спірної транзакції на Поточному рахунку не відновлюється, крім випадку отримання Банком підтверджуючого  файла від УПЦ до закінчення терміну розгляду заяви клієнта, який обслуговується в банку в рамках договору на обслуговування зарплатного проекту, про спірну транзакцію, здійснену  у АТМ іншого банку, коли грошові кошти за операціями, які оскаржує клієнт, можуть бути повернені достроково на поточний рахунок клієнта; але у випадку надходження опротестування за операцією, по якій було виконано дострокове повернення грошових коштів, клієнт уповноважує банк списати з поточного рахунку клієнта всі суми витрат, пов'язані з розглядом заяви та інші платежі і комісії згідно з тарифами.

Детальніше з Правилами Ви можете ознайомитись за посиланням: https://bit.ly/37YqjRq

×
Ми використовуємо файли cookie. Натискаючи «Ок», Ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності, а також на розміщення або використання всіх файлів cookie