Зміни в Правилах надання банківських продуктів фізичним особам
30.12.2020
З 31 січня 2021 р. в Правила надання банківських послуг буде внесено наступні зміни:
додано інформацію щодо банківського продукту «Банк Власний Рахунок»;
змінено строки повернення коштів за спірними транзакціями, а саме: до врегулювання спірної транзакції, сума спірної транзакції на Поточному рахунку не відновлюється, крім випадку отримання Банком підтверджуючого файла від УПЦ до закінчення терміну розгляду заяви клієнта, який обслуговується в банку в рамках договору на обслуговування зарплатного проекту, про спірну транзакцію, здійснену у АТМ іншого банку, коли грошові кошти за операціями, які оскаржує клієнт, можуть бути повернені достроково на поточний рахунок клієнта; але у випадку надходження опротестування за операцією, по якій було виконано дострокове повернення грошових коштів, клієнт уповноважує банк списати з поточного рахунку клієнта всі суми витрат, пов'язані з розглядом заяви та інші платежі і комісії згідно з тарифами.
Ми використовуємо файли cookie. Натискаючи «Ок», Ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності, а також на розміщення або використання всіх файлів cookie