01Вам від 21 до 60 років |
02Ви працюєте в організації, яка виплачує зарплати через наш Банк, 12 місяців |
03Ви отримуєте зарплату на картку Банку Восток 3 місяці поспіль |
01Вам від 21 до 60 років |
02Ви працюєте в організації, яка виплачує зарплати через наш Банк, 12 місяців |
03Ви отримуєте зарплату на картку Банку Восток 3 місяці поспіль |
рахуємо 3 середньомісячних зарплати за останні 3 місяці, звертаємо увагу на суми і кредитну історію
01Прийти в Банк з документами:- паспорт, - ІПН (якщо є). |
02Оформити заявку за 15 хвилин. |
03Отримати рішення за 2 дні. |
Попередження!
Якщо Ви прострочили сплату процентів за користування кредитом або платіж за сам кредит, Вам потрібно буде сплатити подвійну облікову процентну ставку НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня, але не більше 15 відсотків суми простроченого платежу.
Банк має право у визначених договором випадках вимагати дострокового погашення платежів за кредитом та відшкодування збитків, завданих йому порушенням зобов'язання.
Згідно чинного законодавства України у разі прострочення клієнтом за договором споживчого кредиту у період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), виконання зобов’язань за договором про споживчий кредит (в тому числі, але не виключно, прострочення споживачем виконання зобов’язань зі сплати платежів) споживач звільняється від відповідальності перед кредитодавцем за таке прострочення.
Банк має право унести інформацію до кредитного бюро / Кредитного реєстру Національного банку України; невиконання клієнтом обов’язків за договором споживчого кредитування спричиняє формуванню негативної кредитної історії, що може враховуватися банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому.
Банк не вимагає від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
Внесення банком змін до договору здійснюється лише за згодою з клієнтом (стороною договору), якщо інше не встановлено договором або законодавством України.
Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів, що можуть бути направлені йому засобами дистанційних каналів комунікації в майбутньому.
Анкета-Заява про відмову від отримання рекламних матеріалів розміщена за посиланням у розділі «Інше».