Починаючи з 28 серпня клієнти Банку Восток можуть зв’язуватись з банком в Viber і Telegram.
Підтримка клієнтів в чат-боті здійснюється цілодобово та передбачає як самостійну взаємодію з банком, так і спілкування зі службою підтримки.
Чат-бот допоможе
- вирішити питання онлайн за допомогою служби підтримки;
- переказати гроші на інші картки Банку Восток;
- поповнити мобільний;
- дізнатися поточний баланс та історію операцій;
- змінити налаштування картки;
- знайти найближче відділення або банкомат.
Як почати роботу з чат-ботом
Telegram: перейдіть за посиланням https://t.me/BankVostokBot або знайдіть чат-бот самостійно у пошуковику месенджера за назвою «Банк Восток».
Viber: перейдіть за посиланням viber://pa?chatURI=bankvostokaccount або знайдіть закріплене посилання у спільноті Банку Восток у Viber.
Ви також можете знайти посилання на чат-боти у нижньому лівому куті сайту та одразу перейти до роботи в обраному месенджері.
«Наша задача – пропонувати зручні та технологічні рішення клієнтам Банку Восток, завжди бути поруч і на зв’язку. Важливо, щоб у клієнта був вибір каналів комунікації з банком, можливість отримати швидку відповідь у зручному каналі зв’язку. Саме тому ми впровадили цілодобову підтримку там, де наші клієнти звикли отримувати будь-яку інформацію – в найпопулярніших в Україні месенджерах», - прокоментував Олег Андреєв, начальник Департаменту інформаційних технологій Банку Восток.