Банк Восток посів почесне третє місце у номінації «Технології» за впровадження чат-боту з цілодобовою службою підтримки на премії FinAwards 2020.
FinAwards 2020 року — щорічна премія, яку заснували популярні сайти про фінанси і інвестиції «Мінфін» і Finance.ua. В її рамках банки отримують нагороди за новітні проекти і видатні досягнення. Організатором премії є один з провідних конференц-майданчиків країни в сфері фінансів і технологій — BankOnline.
В цьому році за перемогу в 15 номінаціях боролися 32 найкращі банки України. Переможці визначалися шляхом голосування незалежного авторитетного журі та відкритого клієнтського голосування.
У номінації «Технології» брали участь банки, які в 2019 році реалізували проекти з впровадження технічних новацій, що поліпшили якість обслуговування клієнтів. А саме: підвищили доступність до послуг банку, скоротили час операцій та кількість візитів до відділення, розширили можливості дистанційного обслуговування клієнтів.
Підтримка клієнтів в чат-боті Банку Восток здійснюється цілодобово та допомагає переказати гроші на інші картки Банку Восток, поповнити мобільний, дізнатися поточний баланс та історію операцій, змінити налаштування картки, знайти найближче відділення або банкомат.
Олег Андрєєв, начальник Департаменту інформаційних технологій, зазначив: «FinAwards 2020 року — особлива нагорода, це визнання спільних зусиль усієї команди Банку Восток, які намагаються впроваджувати технології для користувачів. Щира подяка нашим клієнтам, які надихають нас на підкорення нових вершин.»
Приєднатись до чат-боту Банку Восток:
Telegram: перейдіть за посиланням https://t.me/BankVostokBot або знайдіть чат-бот самостійно у пошуковику месенджера за назвою «Банк Восток».
Viber: перейдіть за посиланням viber://pa?chatURI=bankvostokaccount або знайдіть закріплене посилання у спільноті Банку Восток у Viber.
Ви також можете знайти посилання на чат-боти у нижньому лівому куті сайту та одразу перейти до роботи в обраному месенджері.