Будь ласка, переверніть
телефон вертикально
Перекази Welsend

Welsend співпрацює з міжнародною платіжною системою IntelExpress. Відправлення та виплата переказів можуть відбуватися за участю обох систем.

Оформлюйте карту постійного клієнта у відділеннях Банку та надсилайте перекази в гривні зі знижкою. Карта не є банківською платіжною карткою, а лише зберігає іноформацію про постійного клієнта.

Банки-партнери

Платіжна організація Системи Welsend: АБ «Укргазбанк»
Юридична адреса: Україна, 03087, м. Київ, вул. Єреванська, 1
Поштова адреса: Україна, 01030, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 16-22
тел. +38 044 494-46-50, 0800-309-000

Як відправити
переказ

01

Прийти в Банк Восток з паспортом і сказати, що хочете відправити гроші через Welsend

02

Повідомити про наявність карти клієнта, якщо така у Вас є

03

Повідомити співробітнику суму, валюту і ціль переказу, країну, ПІБ одержувача та номер платіжної карти одержувача (якщо переказ має бути зарахований на платіжну карту)

04

Оплатити комісію за переказ.
Переказ готовий для виплати в режимі on-line відразу після відправлення

05

Повідомити одержувачу суму, валюту і ціль переказу, свої ПІБ та контрольний номер
Якщо в переказі приймають участь дві системи, переказу присвоюється 2 номери, один з який належить Welsend, інший - IntelExpress

Комісія за відправлення переказу сплачується відправником переказу та залежить від суми та напрямку переказу, порахувати комісію

Тарифи Welsend

Як отримати
переказ

01

Прийти в Банк Восток з паспортом і сказати, що хочете отримати переказ Welsend

02

Повідомити про наявність карти клієнта, якщо така у Вас є

03

Повідомити співробітнику суму, валюту і ціль переказу, ПІБ відправника та контрольний номер.
Якщо в переказі приймають участь дві системи, переказу присвоюється 2 номери, один з яких належить Welsend, інший - IntelExpress

04

Якщо все вірно, підписати заяву на отримання переказу, що оформлена операціоністом, та безкоштовно отримати свій переказ

Як вирішити суперечку з Welsend

01

Подайте заяву-претензію агенту або субагенту. Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає агент або субагент

02

У разі необхідності надайте агенту або субагенту необхідні докази

03

Виникнення суперечок між учасниками та/або користувачами не впливає на переказ коштів

04

Строк вирішення суперечок визначається агентом або субагентом відповідно до затверджених внутрішніх документів

05

Агенти або субагенти, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити Ваші обгрунтовані вимоги