Будь ласка, переверніть
пристрій вертикально
Міжнародна система грошових переказів «Welsend»

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО БАНК ВОСТОК є прямим учасником міжнародної платіжної системи Welsend,

Система «Welsend» – це міжнародна система грошових переказів, створена АБ «УКРГАЗБАНК», яка дозволяє швидко, надійно та вигідно здійснити перекази, як по території України, так і за її межами. Надіслати або отримати перекази в Системі Welsend можна в трьох валютах: гривня, долар США та Євро. Комісію за переказ коштів по Системі «Welsend» сплачує відправник, розмір якої залежить від суми та напрямку переказу.

*Здійснення операцій за швидкими міжнародними системами грошових переказів за межі України заборонено Постановою Правління Національного банку України (НБУ)

Welsend співпрацює з міжнародною платіжною системою IntelExpress. Відправлення та виплата переказів можуть відбуватися за участю обох систем.

Основні переваги Системи «Welsend»:

  • Простота оформлення та миттєвість (в режимі онлайн) здійснення/отримання переказу коштів.
  • Відправлення транскордонного переказу на платіжну картку з конвертацією іноземної валюти (долар США, Євро) у гривню за найвигіднішим курсом для клієнта.
  • Відправлення переказу по Україні у гривні з виплатою його готівковою або з використанням платіжних інструментів.
  • Значна мережа - понад 3000 пунктів обслуговування по Україні.
  • Вигідні тарифи для клієнтів.
  • Для постійних клієнтів Системи «Welsend» можливе зменшення розміру комісії за рахунок «Картки Клієнта», яку отримує відправник при накопиченні відповідної суми відправлених переказів у гривні по Україні або при відправлені переказу у гривні по Україні на значну суму.

«Карта Клієнта» має наступні знижки при досягненні визначеної суми:
від 10 000 грн. - 0,05%;
від 100 000 грн. – 0,1%
від 500 000 грн. – 0,2%

Карта не є платіжним засобом для ініціювання Переказу та діє лише на території України

З переліком пунктів обслуговування можна ознайомитися на сайті Welsend, вкладка "Пункти обслуговування".

Банки-партнери

Назва Оператора міжнародної системи грошових переказів «Welsend»:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «УКРГАЗБАНК»
Скорочене найменування Банку: АБ «УКРГАЗБАНК».
Юридична адреса: Україна, м. Київ, 03087, вул. Єреванська, 1
Поштова адреса: Україна, м. Київ, 01015, вул. Старонаводницька, 19,21,23

Клієнтська підтримка Системи «Welsend» 24/7/365:
  • 0 800 309 000 (безкоштовно з усіх телефонів)
  • 358 – короткий номер з мобільного телефона (платний)
  • 044-494-46-50, 044-590-49-99

Електронна адреса для звернень та пропозицій клієнтів: contactcentre@ukrgasbank.com

Інтернет-представництво Національного банку

Як відправити
переказ

01

Прийти в Банк Восток з паспортом і сказати, що хочете відправити гроші через Welsend

02

Повідомити про наявність карти клієнта, якщо така у Вас є

03

Повідомити співробітнику суму, валюту і ціль переказу, країну, ПІБ одержувача та номер платіжної карти одержувача (якщо переказ має бути зарахований на платіжну карту)

04

Оплатити комісію за переказ.
Переказ готовий для виплати в режимі on-line відразу після відправлення

05

Повідомити одержувачу контрольний номер переказу.
Якщо в переказі приймають участь дві системи, переказу присвоюється 2 номери, один з який належить Welsend, інший - IntelExpress

Комісія за відправлення переказу сплачується відправником переказу та залежить від суми та напрямку переказу, порахувати комісію

Тарифи системи Welsend

 

Як отримати
переказ

01

Прийти в Банк Восток з паспортом і сказати, що хочете отримати переказ PrivatMoney

02

Повідомити співробітнику суму, валюту і ціль переказу, ПІБ відправника та контрольний номер.

03

Якщо все вірно, підписати заяву на отримання переказу, що оформлена операціоністом, та безкоштовно отримати свій переказ

Як вирішити суперечку з Welsend

01

Подайте заяву-претензію агенту або прямому учаснику. Фінансові претензії клієнтів (резидентів або нерезидентів) розглядає агент або прямий учасник

02

У разі необхідності надайте агенту або прямому учаснику необхідні докази

03

Виникнення суперечок між учасниками та/або користувачами не впливає на переказ коштів

04

Строк вирішення суперечок визначається агентом або прямим учасником відповідно до затверджених внутрішніх документів

05

Агенти або прямі учасники, що одержали претензію, зобов’язані задовольнити Ваші обгрунтовані вимоги
×
Ми використовуємо файли cookie. Натискаючи «Ок», Ви погоджуєтесь з Політикою конфіденційності, а також на розміщення або використання всіх файлів cookie